Followers

Sunday 17 June 2012

rindu zaman sekolah

Zaman sekolah memang sangat best dan kenangan yang sukar untuk dilupakan.. Cikgu masuk je kelas semua akan diam dan paling penting bagi salam dan baca doa. Aku time sekolah memang aku seorang yang low profile sebabnya aku dekat kelas seorang yang pendiam dan aku selalu jadi mangsa usikan ejekan kawan2 LELAKI itu kerana aku ni seorang yang rendah dan ayat senang tu PENDEK la. Memang la kalau depa tu ejek kita rasa marah tapi itu juga dijadikan sebagai kenangan. Rindu gila dengan kawan2 tak kira sekolah menengah atau sekolah rendah, sampai sekarang walaupun kami tak jumpa dan sangat jarang nak jumpa kami tetap juga berhubung melalui FACEBOOK itulah gunanya teknologi sekarang ni. Aku berharap agar suatu hari nanti kami semua akan berjumpa dan berkumpul beramai2...insyaallah...

No comments:

Post a Comment